Ofte stilte sørsmål
💳 Betaling
Hvordan bruker jeg en rabattkode?
Har du en rabattkode? Heldig! Det er ikke ofte vi deler ut rabattkoder. Du kan bruke koden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.
Det er også verdt å merke seg at rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert, så ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Rabattkoden min funker ikke?
Beklager å høre dette! Hvis du har fått en rabattkode og den ikke fungerer, vennligst ta kontakt med vår kundesupport som vil hjelpe deg.
Kan jeg bruke rabattkode etter jeg har bestilt?
Rabattkoder kan ikke brukes når betalingen er akseptert og bestillinger er plassert.
Ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Du kan bruke rabattkoden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?
Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale for bestillingen din.
- Stripe (Kort)
- Klarna
- Vipps
🚚 Frakt og levering
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din ved å legge in sporingskoden "her"
Hva er en forhåndsbestilling?
Forhåndsbestillinger betyr at du bestiller produktet før vi har fått det inn igjen på lager.
Produktet er altså på vei til vårt lager, og ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer du deg produktet men må beregne en lengre leveringstid.
På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende ut din forhåndsbestilling.
Hva er leveringstiden deres?
Når vårt lokale lager er tomt, sendes det direkte fra vårt
utenlandske lager. Med følgende leveringstider. I -3
dager behandling og kontroll/leveringstid 4-10 dager.
Etter at du har lagt inn bestillingen vil du motta et
sporingsnummer og instruksjoner for sporing av
bestillingen via e-post.
Har du spørsmål? Kontakt oss på info@sportura.no - vi svarer innen 24 timer hverdag.
Hva er en delvis levering?
Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.
Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.
Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeserviceteam i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.
↩️ Retur
Retur betingelser
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.
- Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert.
- Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
- Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.
Hvordan returnerer jeg?
For å returnere din bestilling, følg vår returside
PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.
Hvor lang tid tar det før returen min blir behandlet?
Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.
Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.
PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.
Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:
- Ordrenummeret ditt.
- Ditt navn og e-postadresse.
- Sporingsnummeret.
- Bevis på porto, for eksempel en kvittering.
Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.
Kan jeg bytte produktet mitt?
Bytte er kun tilgjengelig, dersom produktet du bytter til har samme salgspris som bestilt produkt.
Om ikke, tilbyr vi ikke bytte for øyeblikket. Hvis du ønsker et annet produkt, vennligst returner og plasser en ny bestilling.
Hvordan returnerer jeg en gave?
Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gaven fra. Følg så vår returside.
Om ikke du har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi prøve å hjelpe deg videre.
Må jeg betale for å returnere?
Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.
Returen har ikke blitt mottatt?
Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.
Kontakt vår kundesupport, så skal prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.